Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(1)
Form of Work
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Author
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
1 result Filter
E-book
In basket
Podręcznik akademicki, przedstawiający metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru problemów decyzyjnych polskich przedsiębiorstw. Omawia użyteczność tych badań w procesie formułowania celów działania, wyboru i segmentacji rynku, prognozowania sprzedaży, planowania marketingowego, jego realizacji i kontroli efektywności marketingu. Atutem książki jest uwzględnienie najnowszych badań, przejrzysta struktura i jasność wykładu. Zagadnienia teoretyczne są bogato ilustrowane przykładami z polskiej praktyki gospodarczej.Zespół autorski tworzą wykładowcy i pracownicy naukowi Akademii Ekonomicznych w Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu, wybitni specjaliści, od lat zajmujący się problematyką badań marketingowych.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again